trött

shit vilken mysig kväll det var igår, grilla marshmellows åt godis, drack läsk och snacka :) rikard var där också.
om ni vill veta mer om vad vi gjorde så får ni kolla på heddas eller sannas blogg för janine och sarah är här med barnen så man vill ju inte vara osocial, vi gick iaf hem vid tolv och då följde rikard och en annan kille med i en halvtimme sen åkte dom väl hem och då åkte hedda och ella med för hedda hade glömt en mössa (y)   sen va vi väl uppe uppe till halv tre eller nåt.
det blev rätt många bilder men jag orkar inte lägga upp alla men några kan jag lägga upp.


jag ser ut som ett albino...

hedda var på MIN godis påse, haha jag älskar dej ändå !♥


hahaha !!

gulligt ^^








hemma hos conne

såhär snygg va ella på kvällen xd

så gjorde dom hårinpackning på eftermiddan hos hedda

hetingar


hahahaha vad höll han på med ?!

nu ska jag möta hedda och conne för hedda glömde sin mobil i min väska.
sen ska vi ha en myskväll vi tjejer plus liam och albin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0