vilket piss väder

aa vilket pissväder det är ute, jag cykla inte till skolan idag så jag fick skjuts hem av fanny :)   gulligt.
iaf nu sitter jag och dricker te och lyssnar på musik och myser, har satt på mej mysbyxor eftersom att jag blev en aning blöt :P   ikväll är det träning kvart över sex.
ska väl göra engelska läxan också, är bara glosor så det är inte så farligt ;)   men hade helst bara behövt sitta här hela kvällen och titta på teve och blogga.
men nej det är måndag och sånt gör man på helger, hehe.
nu ska jag fortsätta chatta med fanny.


Kommentarer
Postat av: Cornelia Bergman

dricker du te ?! ovanligt .. <333

2010-09-13 @ 19:19:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0