15 minuters sömn -.^

hejsan, igår vid sex började typ alla gå och lägga sig förutom jag jonna och några fler.
men sen klockan sju orkade jag inte va uppe längre så jag gick å la mig men så vakna jag kvart över sju över jonna ritar på mig och att fem pers till står och tittar på liksom -.-
då blev jag rätt irriterad, men som tur va så var det en white board penna satt den gick bort väldigt lätt.
sen efter det va typ alla vakna satt då kunde ingen sova längre :P
så nu när jag kom hem vid tio gick jag och la mig och blev väckt igen vid fyra, men är fortfarande trött...
jag har ont i min nacke, mina axlar, mina armar, min rygg och min mage -.-'
mår fin fint sörru ! eller inte.
jag tog inga roliga bilder men det kanske kommer lite bilder om nån lägger upp nånstans.
bild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0