ändrade planer

nu har det varit en väldigt massa planer, det började ju med att jag skulle på bio med Conne och Sanna men det gick inte så då kom jag på att jag kunde fråga Jonna men så såg vi att never say never inte gick i täby längre och det hade blivit så sent om vi hade åkt till kista.
så kom jag på att jag skulle ha gått på en gruppintervju om tjejtidningar satt jag åker på den istället :)
så det går en buss tio över fyra så den tar jag och den håller på till typ halv sju så jag får hoppas på att mamma fortfarande är kvar i centrum så jag inte behöver ta bussen hem också.
så nåt händer idag iaf ;D
Inte så passande bild men men :P
Så såg hon sig själv i kameran och såg att hon hade en tofs på huvet >.<

Kommentarer
Postat av: Jonna

vilken fin header :D <33333

2011-04-05 @ 16:15:15
Postat av: Ania

Tack :) <3

2011-04-05 @ 19:33:59
URL: http://aniakandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0