förlåt att jag inte har bloggat

hej, anledningen till att jag inte bloggade igår var för att jag blev magsjuk på morgonen när jag var barnvakt åt liam.
som tur var så va rikard vaken när liam vaknade, jag spydde inte på morgonen men jag kände mig illamående så mamma kom och hämtade mig vid tio och när jag kom hem spydde jag.
ni vill nog inte höra mer xd men iaf så mår jag bättre idag och har inte spytt men känner mig lite konstig i magen, det tråkiga var bara att Nila hade sitt 1-års kalas idag och jag och mamma kom inte för jag blir illamående när jag ställer mig upp och mamma känner sig inte så bra.
så jag och mamma hyrde en film- grown ups, skit rolig.
helt klart värt att se ;)
Inte idag som ni kanske förstår ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0