Hemma igen

nu har jag och mamma kommit hem, först va vi på utvecklingssamtal halv två sen åkte vi till centrum och där bytte jag två tröjor.
den ena hade jag fått av janine som jag skulle byta till en annan färg men dom fanns typ inte kvar och sen skulle jag byta till en annan storlek på en men jag hitta den inte så jag bytte det mot ballerina strumpor och en mascara som va väldigt behövligt !
ikväll har jag inga planer, det blir ingen fest ikväll eftersom att jag fortfarande kan smitta så vi tar det en annan gång.
hade velat vara med sanna för det var tusen år sen vi lekte känns det som :(
idag kom mitt paket från hm med bikinin tröjan och skorna men jag hade råkat beställa på sarahs konto så man kan bara hämta ut det med hennes mobil :/
Nu ska jag gå ut i solen ett tag tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0