jag hatar min statestik

nu är jag hemma igen, sitter och busar lite med nila.
idag i skolan hade jag skit ont i magen och ryggen (mensvärk ?) aja hade svin ont iaf men stog ut ändå.
efter skolan gick jag och jonna först hem till mig och gick ut med albin sen cykla vi hem till henne och satte oss i solen med frukt och choklad :D fast jonna skulle värma chokladen och brände den satt jag kan ju erkänna att de inte va såååå gott.
nu skulle hon till sin dans satt hennes mamma va snäll å skjutsade hem mig, gööölligt ! xd
om en halvtimme åker jag till träningen satt jag måste skynda mig att äta nåt snabbt, byta om och tejpa örhänget, fatta va ont det kommer att ta bort tejpen sen :'/
nu måste jag skynda.
Måste bara tipsa om det här spelet: jag spelar det varje kväll när jag ska sova och av nån anledning så tar det tre minuter sen blir jag skit trött och typ somnar :P så det är värsta sömnpillret.
Puss puss

Kommentarer
Postat av: sanamessing

kanske för att det är så tråkigt så man somnar ? :) <3

2011-04-11 @ 18:23:20
Postat av: Ania

haha kanske ;) <3

2011-04-11 @ 20:45:09
URL: http://aniakandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0