måste duscha

hejsan, igår åkte jag sanna och hedda till golden och käkade middag.
sen fick vi skjuts hem av hedvigs mami och så hämta vi upp Conne så åkte vi hem till Hedda och kolla på en film och så, sen följde jag och Cornelia med Sanna till bussen vid tolv sen gick vi till conne där mina föräldrar höll till.
igår på ica ;)
Hedda på golden
Jag och Sanna på golden.
men jag gick hem igen typ ett för jag va så trött, hann bara sova sex timmar inatt också -.^
så imorse väckte Sarah mig och fråga när jag började så trodde jag att de va måndag så jag ba åtta sen ba nej juste jag har ju sovmorgon och precis när jag skulle säga det så ba nej juste jag har träning xd
Träningen gick bra, vi gjorde klart hela programmet förutom slutdansen så det känns bra.
och nu är det HELT klart att vi går vidare till RM :D iiiiiih ! shit va kul det kommer vara, och nu säger tränarna att vi åker dit för att ha kul och det känns ju bra att dom inte ba: vi ska dit för att vinna hela skiten tjejer !! sen är det ju klart att vi har som mål att få en hyfsad placering, det hade varit helt gudomligt om vi vinner i år också.
Nu ska jag strax gå och duscha iaf och sen ikväll går jag till Heddis.
Men vi hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0