sorry !

hejsan.
förlåt att jag inte har bloggat men nu ska jag göra en liten resumé.
igår åkte jag till sanna vid typ åtta vi var ute lite sen gick vi till donken och bara tog en paj och prata, sen kom alex med tåget vid tio så jag mötte honom och mamma hade sagt att det gick en buss tio i tio men gick det nån buss då eller ? nej -.-' tio i elva... tröttsamt.
som tur var så va janine så vi gick hem till henne och satt å prata med henne och alexandra, sen tog vi bussen hem och när vi var hemma så blev det en massa drama som jag inte orkar med så vi hoppar över den delen tycker jag :D
IDAG kom jag med en idé att vi skulle åka och ta en glass nånstans men var det nån som orka de eller ?! nää.
så idag har det varit en rätt trist dag, men det har ändå varit sol och då hade jag inegn lust att sitta inne på datan tyvärr.
och jag kände att jag först behövde säga vad jag gjorde igår innan jag sa vad jag skulle göra idag.
ikväll/nu ska vi grilla hamburgare och ha det mysigt, alex blir kvar en natt till och janine och liam är här också.
det känns som att det är sommarlov och det är både helt underbart och ändå inte, för lovet är ju bara en vecka typ men ändå känns det ju som sommar (y).
nu tänkte jag lägga in ett par bilder också :)
Glömde ju att berätta om i förrgår, först vid tio åkte jag conne emilia och hennes kompis till centrum och köade i en timme till H&M för att få ett presentkort på 200 kronor.
och vi fick ett varsitt, jag köpte ett par solglasögon, ett linne och ett par shorts.
sen gick vi till donken och sen åkte vi hem med sanna till conne, där vi typ bara hoppa i det underbara vädret.
sen på kvällen gick vi till solberga sjön å grilla korv, fast det gick inte så bra med brasan så det blev inte så mycket grillning.



Jag försöker få emilia till att börja på cheerleading igen men ungen vägrar ju -.-' ^^







Jag har fler bilder men jag orkar inte lägga upp fler :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0