Oj oj oj

oj herregud nu var de fem dagar sen jag blogga, känns nästan som att jag tog en paus :p nej jag har faktist bara glömt bort.
Så vad har jag gjort dom senaste fem dagarna ? hm, måste tänka.
Jag har varit i Stan med Sanna och köpte lite smågrejer.
Jag har varit i Waxholm med min moster, morfar, systar, mamma, pappa, rikard, johnny, Liam & Nila.
Åkte till Täby med mamma och handla lite.
Grillat i solberga med Sanna, Hedda och Cornelia.
Hittat gamla bilder på mig, Emilia, Thindra och Cornelia :p
Åkte till Nacka två dagar och träna fyra timmar per dag, det värsta var att vi åkte kommunalt så jag behövde gå upp klockan sex.
Nördat instagram...
Åkt buss, inte bara dom här fem dagarna men sjukt mycket hela sommaren.
Åkte till Ung med Hedda, Cornelia och typ tio till.
Var på tjejmiddag hos Lisa och Emma på samma dag.
Varit på the voice med typ samma människor som på Ung.
Åkt tåg mycket :p
Träffat Nila.
Och varit med Hedda, har inte träffat och varit med henne på jätte länge men nu i sommar har vi tagit igen de (nästan).



Shit va mycket jag har hunnit göra på bara fem dagar, och idag ska jag tillbaka till skolan igen... Känns både skönt, kul, jobbigt och tråkigt.
Det är skönt att få tillbaka rutiner och sånt där ni vet, och kul att träffa alla igen för det är man ju dålig på att göra under sommarlovet, men ändå jobbigt att man börjar i åttan, och tråkigt attinte kunna bestämma fem minuter innan bussen går att man åker till nån eller nånstans.



Jag skulle gärna vilja lägga in bilder men min dator har på en knäpp och har blivit sjukt seg och jag har typ 50 bilder känns det som.


Kommentarer
Postat av: emelie

haha varsegod ;)

2011-08-28 @ 00:47:07
Postat av: emelia

svar: men oj tack :) fast kan dock inte hålla med ;)

2011-09-30 @ 23:11:54
URL: http://eeemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0