500:de inlägg !

det här blir mitt fem hundradeinlägg :O

IGÅR: ↓
jag åkte ner och mötte sanna i centrum  sen tog vi en direktbuss till Kista, sanna hittade saker för typ två tusen och själv hade man inte så mycket pengar satt det blev ett par mysbyxor för 99:- en mössa för 19:- och en topp för 149:-
så några saker hitta jag men hade velat shoppa loss som sanna ;P
jag har inte varit där på as länge men det är så mycket större och bättre än Täby !
så dit ska jag fortsätta åka (y)
sen gick vi och åt, sen tog vi en direktbuss till Berga.
Så som jag och sanna skratta på vägen hem var det längesen alltså ! vi snacka om alla gånger som... nu kommer jag inte ihåg vad vi prata om bara för det men vi prata om gammla minnen iaf, och med den bruden har jag många underbara minnen med alltså !
fråga fanny om jag ville komma över en stund satt jag tog bussen dit och så gick vi till philip och kolla på film sen gick dom med mig vid typ tio sen gick jag och la mig typ elva så det var skönt.
jag tog tyvärr inga bilder eller jo några med min mobil men jag kan ju inte lägga upp från mobilen till datan men jag kanske lägger upp några på facebook men då lägger jag upp dom lite senare idag :)
(har minnen från den här dagen när bilden är tagen, sanna satt och sörplade på en festis i kyrkan när en person hade en typ föreläsning och sen somna hon xd )
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0