ego bilder bl.a :)

hejsan, idag var det vinterfriluftsdag.
jag, conne hade ju valt att åka till domarudden men vi bytte till att åka pulka i hacksta, så jag conne och micis åkte tillsammans.
det var grymt kul, var bara sjukt jobbigt att gå från centrum till själva backen xd
så när vi kom fram var vi typ helt slut och jag hade inte ens nåt att åka på men dom hade stjärtlappar så vi åkte lite på dom och sen fick vi låna en killes madrass eller vad det var :P
och det var skit kul, dom som har min facebook kan kolla på filmerna jag har lagt ut ^^
jag kom hem vid halv tre tror jag så det var skönt, då var det bara av med dyngsura uggs och en blöt one piece i röven xd
och på med myskläder, det var grymt skönt, skönt att bara ta det lungt idag också.
så jag antar att jag fortsätter bara sitta hemma och chilla.
nya byxorna och dagens outfite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0