härligt

så då var biggan slut och torsdagen, och jag har lov.
träningen gick super och jag fick till några snygga bygg :p
imorgon får jag gå upp vid nio härligt, sen åker jag och mamma till karolinska vid tio sen åker jag hem och väntar på att sanna slutar sen tar hon och jag en direktbuss till kista och tittar på bio och äter där tror jag...
sen kommer conne på kvällen så sover vi tre hos sanna, mysigt va ? jag tycker att det ska blir skit mysigt.
vara med mina favorit tjejer och bara umgås, sen är det träning på lördag men mer än så vet jag inte vad jag ska göra på lördag.
nu ska jag gå och borsta gaddarna sen hopp i sängen xd

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Hahaha ja, självklart! ;)<3

2011-02-24 @ 23:18:11
URL: http://jennifersgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0