hopp i säng om en timme kanske ?

det är min plan iaf ↑
jag kommer inte kunna somna ikväll asså ! nu snart är dagen inne, dagen hela laget längtat till, dagen vi har övat allt till, dagen då vi har slitit för.
det kanske låter överdrivet men det är verkligen så ! vi har verkligen övat slitit och längtat tills imorrn.
så nu vill jag önska oss lycka till :D, commanders lycka till, sailors lycka till och mermaids lycka till.

jag bryr mig inte så jätte mycket om vi kommer etta eller tvåa, jag vill bara visa stockholm hur bra vi är och hur mycket vi verkligen vill komma vidare till SM / RM och hur kul eastcoast har det på mattan.
så imorrn när jag går upp så kommer jag bara njuuuuuuta av dagen XD hahaha nu blev jag lite överdriven så jag ska nog gå och kolla på filmen igen.
puss och god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0