kom precis hem

hejsan, kom nyss hem från sanna.
jag och conne skulle ha åkt till lisa men hon kunde inte så vi hade inget bättre för oss så vi åkte ändå till centrum för vi tänkte fika men så kom jag på att sanna hade frågat igår om i kunde göra nåt satt jag ringde henne och så gick vi till donken.
vi satt där i typ två tre timmar xd det roliga var att vi först beställde mat sen efter ett tag en varsin glass och sen nästan precis innan vi gick så toh vi en varsin paj.
herregud va jag var illamående efter att ha varit där, där satt vi mest och prata och åt såklart.
men mest skratta, var skit längesen vi tre var med varandra så vi hade mycket att ta igen :)
har det alltid lika kul med dom dära, love u girls ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0