laktosintolerans igen ?

hej...
Jag tror att jag har blivit laktosintolerans igen -.-'
För jag har inte druckit mjölk på hela dan men så köpte pappa med sig hem en drickyoughurt och när jag drack några klunkar så får jag ont i magen.
Så det var nog därför jag hade så ont i magen igår.
asså jag vet inte vad som har hänt med mig, när jag ställer mig upp så blir jag skakis i benen och blir illamående men så fort jag sätter mig ner blir det bra igen.
och jag måste verkligen duscha men kan ju knappt stå upp, skit äcklig känsla -.-'
Jag hoppas bara att jag blir bra tills på torsdag eller fredag för då ska jag till Michelle :)
det var tänkt att jag skulle följa med henne till skolan på fredag och sen att hon skulle följa med mig nästa vecka på måndagen.
men nu vet jag inte längre...
så vi får se men jag vill iallafall bli bättre tills då, eller imorgon redan helst.
Snart är det big brother och sen är den här dan slut, jag har haft det jätte kul här hemma... med albin... i min pyamas...
eller inte :/
aja puss vi hörs imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0