min data är cp

hej, sitter i soffan och mår dåligt.
mår illa, har ont i magen och i huvudet...
inte kul, har mått dåligt sen jag kom hem till conne typ :/
så det är därför jag inte har bloggat på länge, så imorgon blir det nog bara att vara hemma och ta det lungt.
jag hade ju tänkt att lägga ut bilderna idag men jag har fått virus så om jag skulle lägga upp tio bilder skulle det ta typ en timme och jag överdriver inte ens -.-'
så jag har ingen lust med det...
Men ni får ha det då bra så hörs vi imorgon :)
PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Fanny Huss

Hörru jag är ju i Thailand ;)

Tänkte om du ville ha något iphone 4 skal?

svara gärna på fb elr något så jag vet det är ju rätt billigt här ;) <33333 saknar dej

2011-02-28 @ 13:04:42
URL: http://friidrottanhuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0