rosig om kinderna

hejsan, kom precis hem har varit ute med Albin.
tog en lite längre runda än vad jag brukar göra med musik i öronen, känns så bra när man har varit ute tycker jag.
jag har bara väldigt svårt att komma ut bara, det känns så himla jobbigt.
men när jag har bestämt mig för att jag ska gå så ställer jag mig upp och så blir det så jätte intressant på tv, jag typ psykar mig själv eller vad man ska säga.
så står albin öffar på mig... asså han låter så xd   asså: öff.
låter som att jag har en mini gris eller nåt men där har ni fel !
aja nu spårar det här inlägget ur.
Idag är det träning som vanligt 18.30, måste hinna städa mitt rum innan för jag måste hitta min kameraladdare så jag har tills imorrn när jag åker till Kista med Conne och Sanna.
Juste ! jag har lov nuuuu ! ska inte gå till skolan imooooorrn så det blir najs ;-D
nej men ska man kanske ta en träff med tjotahejti och sen städa rummet ? Yes vi kör på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0