sorry sorry sorry

hejsan, i'm back on track now.
igår åkte jag till karolinska vid elva och var klar vid ett tror jag, då åkte jag och mamma till täby så fick jag två tröjor och ett nytt skal till mobilen.
kan tyvärr inte visa för min kamera är hemma hos conne, efter täby åkte jag hem och hämtade sovsaker sen fick jag skjuts till sanna för att lämna sakerna sen åkte vi till centrum så därifrån tog jag och sanna en direktbuss till kista där vi åt middag, kollade i affärer och kollade på bio: trassel 3D :)
den var faktist jätte bra och jag kan rekomendera er att se den, sen tog vi en buss till mörby och sen ett tåg till åkersberga och kom fram vid tio då mötte vi upp conne.
när vi kom hem till sanna hade vi spelkväll och enligt mig hade vi skitkul, så körde vi med straff om man förlora och det var bara jag och conne som fick straff...
kvällen slutade vid fem imorse, och jag gick upp vid tio för att jag hade träning så jag sov alltså fem timmar inatt.
så just nu är jag helt slut men jag ska nog ta en dusch så man känner sig lite bättre och så kanske jag går över till conne ikväll också :D
tyvärr kan jag ju inte lägga in bilderna jag tog igår men jag gör nog det imorrn.
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0