tisdag :)

hej, har inte bloggat idag för att jag har varit med sanna.
idag skulle min klass och grupp få sluta typ elva om man ville men då fick man i läxa att göra en SO grej så jag stannade kvar men sen kom jag på att vi skulle käka lunch också satt jag blev kvar till typ ett nångång, men det gjorde inte så mycket för att jag fick ändå sluta typ två timmar tidigare.
efter skolan höll jag på att få ett psykbryt på sanna för att hon inte svarade på telefonen...
jaja hon ringde tillslut iaf och så tog hon bussen hit, fast hon missade sin första buss ( blir jag förvånad...? ^^ ) så hon orkade inte gå hem så hon satt och pratade med mig i en halvtimme tills bussen kom.
hemma hos mig gjorde vi inte så mycket, skrattade som vanligt och var inne på datan.
nu ska jag kolla igenom lite grejer inför Engelska provet som jag har imorrn :)
nu på senaste tiden pratar jag med sanna minst en gång om dagen satt jag kände att bilderna passade in ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0