yes

fick precis Nila att sova, jag skulle egentligen ha gett henne en flaska välling som hon skulle dricka i sängen men hon blev helt galen och börja skriva när jag försökte så jag gav upp...
så jag tog ut henne istället så vaggade jag henne till sömns.
anledningen till att jag skulle göra det var för att mamma och Sarah åkte till sportsbar, så då får man ju vara lite snäll och ställa upp :]
nu sitter jag här i soffan med Alex och är rätt trött, dom sa att dom skulle komma hem vid tre och gör dom inte de blir jag sur för antingen får jag gå och lägga mig i min säng brevid Nila eller så får jag vänta tills dom kommer och då väntar jag hellre för jag sover inge bra med bebisar...
nu ska jag vara lite mer social så vi hörs imorrn, puss puss
Bild ur arkivet

Kommentarer
Postat av: ania

Vah började hon skriva mitt i natten, jaa hon är helt galen ibland håller hon på så där när hon ska sova. Liksom bara tok skriver tills hon somnar! Hon har hunnit me flera böcker hemma!

2011-02-20 @ 12:25:56
URL: http://marybusteed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0