bildbomb i bilen

hej, anledningen till att jag inte skrev nånting igår var för att jag och michelle åkte till Hassela.
bara hon och jag, så nu har jag en massa bilder ifrån nyårsafton och igår :)
men bara för det så funkar det inte att lägga upp dom nu -.-'
får göra det när jag kommer hem istället...
(btw, michelle följer med ner till oss idag !)
Nu skulle jag bara vilja säga grattis till världens bästa Sanna som fyller 14 år idag och ska spendera sin födelsedag i en bil (stackarn ^^)
Och sen vill jag säga att jag hoppas att Cornelia har det grymt i Chile där hon kommer vara huuur länge som helst !
aja conne du får sola åt mig och sanna du får tänka på mig så har du inte tråkigt (a)
jag fixar bilderna när jag kommer hem tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0