bio

hejsan, var på bio idag med mamma och michelle :)
vi bestämde oss tillslut för att se due date och den är ungefär som baksmällan, så den var bra (y)
jag skulle egentligen bloggat när michelle var i duschen för det känns så osocialt men jag hann inte och nu vill mamma låna min data också -.-'
så det blir alltså inget satsar inlägg ;)
men men jag har ju ändå inte så mycket att berätta så det är ju bra med de.
juste imorrn ska jag till stan eller täby med sanna så jag följer med mamma när hon lämnar michelle :(
sen åker jag till sanna, nej men nu känner jag mig jätte taskig för michelle åker imorrn på morgonen och jag sitter här och är skit tråkig nej nu räcker det.
Hejdå.!
nu blev det en såndär tråkig webb cam bild...
såhär ser jag ut idag btw ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0