då var söndagsångesten här igen

yes då hade man ångest igen för att det är söndag, fast det känns som att jag inte ska till skolan imorrn.
får ont i magen lite då och då, det känns som att jag ska svimma när jag ställer mig upp och kan inte äta eller dricka så mycket.
och det jobbiga är nr 1. det är tävling på söndag nr 2. vi har vinterfriluftsdag på onsdag och jag ska till dommarudden och basta å bada men om jag blir frisk till då så är det stor chans att man blir sjuk av att bada i iskallt vatten och det tänker jag INTE bli eftersom att det är tävling och vi åker redan på fredagen och bor i mormor och stens lägenhet i uppsala.
men jag får se hur jag gör iaf som jag känner nu så går jag inte till skolan imorrn iaf.
jennifer svara också på min fråga )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0