frisyrer...?

hejsan, jag har tänkt lite på frisyrer.
jag tycker att jag har skit tråkigt hår, inte långt inte kort och konstig färg :/
jag har liksom fått värsta utväxten men jag vill ha min naturliga hårfärg och då kan man ju inte göra nåt annat än att vänta på att det ska växta ut, men jag har en färg på min lugg och en färg på resten av håret :S
vad jag verkligen skulle vilja göra är  sidecut, jag tror själv att jag skulle passa skit bra i det.
men det är ju väldigt vågat, och det är ju inte speciellt snygg när det växer och blir typ 3-5 cm...
fast jag vill inte ha hela ena sidan utan typ 3-4 cm bak.
sen skulle jag vilja ta ett till hål på varje öra, men jag är sån fegis så jag vågar typ inte xd
fast jag har ju redan hål i öronen men dom gjorde jag när jag var typ sju så jag kommer inte direkt ihåg hur det kändes men eftersom att jag inte kommer ihåg det så kan det ju inte ha gjort så ont.
det är bara lite tankar jag har så säg gärna vad ni tycker om mina ideér :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Cornelia Bergman

MEN NEJ !!!NU RÖR INTE DU DITT HÅR! LÅT DET VA . DET ÄR FINT SOM DE E !!<3

2011-01-24 @ 19:33:41
URL: http://corneliabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0