igår och idag

sänare, igår möttes jag och fiffi i centrum så tog vi tåget till täby och åt middag och kolla på bio: meet the parents: little fockers... ^^
den va skit bra iaf, jag köpte ett par beiga jeans som satt skit bra.
sen åkte vi hem till mig och jag tog fram ostbollar cola och massa annat gottis :]
så var vi inne på datan och förälskade oss i min kille... JustinB... xd
sen gick vi väl och la oss typ tre men låg och snacka i typ en timme, de va myys.
så imorse vakna vi av att mamma väckte oss tio i tolv... sen var det träning halv två till fyra :/
men de va kul och gå igenom det sista på programmet.
så när jag kom hem var jag helt slut satt då gick jag in på rummet och bara lyssnade på musik, så det var skit skönt att det bara var en hemmakväll ikväll :D
så nu har jag och mamma klickat hem lite grejer också.
och klockan är bara halv elva ;O helt sjukt det känns som att den är typ två ;P
(VI TOG INTE SÅ MYCKET BILDER IGÅR FÖR JAG GLÖMDE MIN KAMERA TILL TÄBY -.-')
hahahah sofie den nörden...
hah ^^
bjuder på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0