japp, då var man tillbaka i sängen då !

nämen sha, idag skulle jag och michelle ha åkt till stan och träffa alex.
men när vi satt på tåget så skulle vi dubbelkolla och då skulle han jobba satt vi hoppa av i täby istället -.-'
och eftersom att vi hade sagt till mamma att vi skulle till stan så sa hon att jag inte behövde ta med mig täbykortet så då blev jag skit sur när jag kom på att jag kunde ha tagit med det iaf -.-'
men det gjorde inget för jag hitta tre saker på gina där jag också hade presentkort :)
det blev ett par jeans, ett vanligt vitt linne och en tjocktröja.
så jag är rätt nöjd ändå ;)
så jag och michelle var rätt glada över att vi inte åkte till stan för det hade varit så jobbigt att ta sig hem därifrån.
så nu ligger vi i min säng, lyssnar på justin ♥ och äter godis :]
så det ska vi fortsätta med !
Tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0