kinky are a fool in love...

hej, anledning till att jag inte blogga igår är för att jag mådde rätt dåligt.
för i fredags i skolan hade jag skit ont i magen och kännt mig lite illamående sen efter skolan åkte jag, conne och emilia till centrum och då var det lungt men sen gick jag hem för att hämta sovsaker för att jag sov ju hos conne och då berätta mamma att janine hade blivit magsjuk dagen efter jag var hemma hos dom satt jag tog några vitpeppar korn och sen blev det bra fast några timmar innan vi gick och sov blev jag också rätt illamående men sen när jag vakna på lördagen så var det okej men så åkte jag på träning och i bilen var jag illamående men mamma sa att om jag skulle blivit magsjuk så skulle jag redan blivit det.
sen på träningen var jag inte med speciellt mycket för då hade jag skit ont i magen och när jag försökte äta nåt blev jag bara illamående, efter träningen gick jag till sanna för vi hade planerat hela lördagen men så blev det förstört för att jag mådde så dåligt -.-'
det var väldigt tråkigt men vi sov hos mig iaf och jag åt ingenting igår för jag blev skit illamående bara jag tänkte på mat :/
men nu är matlusten tillbaka fast när jag ställer mig upp blir jag illamående ? lite konstigt...
(personerna som svara på min fråga: fanny & hedda hahah två stycken ^^)
nu vet ni iaf :)
vi ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0