min blogg har dampat...

och det är anledningen till att jag inte har bloggat, jag antar att nån tagit sig in på den eller nåt men är inte säker så nu har jag ändrat lösen iaf.
nu kom jag precis hem från hedda, jag sov där med sanna.
igår kväll gjorde vi inget speciellt, var med några killar men annars bara hade det allmänt mysigt.
sen vakna jag imorse av av det lät i typ en timme som att hela huset skulle braka ihop, inte okej alltså.
men sen har vi bara segat tills typ... nu, tog inte så många bilder igår men det blev några få.
Hedda ♥
min fina vän Sanna :)
hah, man ser inte speciellt mycket men men...
nu ska jag försöka få mamma att massera mina axlar för jag har så jävulskt ont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0