pictures from yesterday !

någon gilla min one piece ;D
sanna och ella
dom är inte sådär bleka det är bara min blixt -.-'
men igår iaf så gick jag och mötte sanna så käka vi sen kom hedda och ella förbi ett tag, sen när dom gick hem till hedda så satte jag och sanna på en film men så satt båda och halvsov satt efter typ halva filmen så stängde vi av.
men så blev vi pigga igen ^^ sen så hann klockan bli så mycket som fem... då somna vi.
så imorse vakna jag vid typ ett så skulle jag gå upp men sanna hade inte vaknat så såg jag att hennes täcke hade ramlat ner på golvet så lyfte jag upp det så ba hoppa hon till och vakna, det låter inte så kul men det såg väldigt kul ut.
men när hon vakna så ba helt ivrig fråga hon va klockan va så sa jag att den var ett hon ba: nej driveru ?!
hahahah hon skulle kolla på hus klockan två så som tur var skulle mamma iväg till janine så då kunde vi skjutsa henne, så följde jag med.
så gick vi ut och gick och sen tog vi en fika :]
så det var mysigt, nu kom jag hem för kanske en timme sen och har nyss ätit så snart blir det solsidan.
eller ja om typ en timme men det är ju nästan snart xd
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0