rena rama julafton för mig här hemma !

hejsan, idag vakna jag av att nanny ringde och väkte mej.
eller jag kanske har berättat det här ? aja skit samma idag gick jag hem till conne vid ett och kolla på desperate bl.a men sen lite andra serier, sen var jag tvungen att gå hem vid fem för att det var träning.
lite surt när det var så länge sen vi hade träffats menmen, träningen gick bra :) tränade inte speciellt mycket för jag och sofie gick typ bara runt å dansa xd
sen när jag satte mig i bilden sa mamma att jag hade fått tre påsar kläder av natta ! OM JAG VAR LYCKLIG ?! ja det kan ni ju räkna ut !!
och natta har så himla bra smak också, och typ fem sex saker hade fortfarande prislappen kvar.
det mesta var sommarkläder men det var grymt snygga grejer också.



ni kanske inte ser men de är bla jeans, märkeskläder, blusar tröjor allt !




jag är lite överdriven kanske men jag är bara så tacksam.
så tack så jätte jätte mycket natta ! verkligen skit glad !
så nu är min garderob rätt full... älskar att ha proppfull garderob ;D
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem natha ?

2011-01-30 @ 14:07:11
Postat av: Ania

min mammas och systrars kompis

2011-01-30 @ 17:35:50
URL: http://aniakandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0