sover hos conne ikvääääääääll !

nämen shenare, känner mig på väldigt bra humör just nu :) men det är ju klart justin bieber gör en ju alltid på bra humör.
nu har jag iaf fixat spotify på connes data, haha stolt xd
nejmen vi har det allmänt trevligt här, vet inte vad jag snackar om men hedda var här förut också men vi gick nyss en bit med henne så nu behöver vi inte gå ut med morritz för hedda ba kuta iväg med honom hela tiden :P
men nu ska jag fixa connes fina naglar som hon gjorde i chile, jag ska måla på en annan färg för den förut var en jätte konstig vit så jag la på en vitare vit men den var typ slut så då såg det också lite konstigt men nu ska hon ha glitter också.
men vad gör man inte för de tjejen ;D ?

imorrn är det träning till typ fem så vi hörs väl efter det :)




gott tuggummi från chile !!


bild ifrån idag :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej sötnos! Skulle vara jättegulligt om du kunde svara på min fråga i bloggen, i inlägget "Beslutsångest". Tack på förhand!

2011-01-29 @ 15:02:04
URL: http://babymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0