torsdag (y)

hellu, yepp då var det torsdag igen då.
och snart helg, den ska jag tillbringa med sofie och träning, imorgon kommer sofie till mig och lämnar sovsaker sen åker vi till täby och kollar på bio och blablabla orkar inte berätta allt så ni får se imorrn istället :)
idag följde nanny med mig hem för att vi skulle plugga till NO provet vi har imorrn (jag har pluggat seriöst typ två gånger) men det känns ändå helt okej av nån konstig anledning.
a men iaf så plugga vi inte speciellt mycket utan kollade mest på tv:n...
och sen var det ju träning så jag fick fortsätta nu när jag ätit och duschat, men nu känns det iallafall okej.
men bara för det kommer de väl säkert gå skit...
hah juste nu alldeles nyss när jag skulle tömma min papperskorg så tar jag lite och lägger i en påse först för dfen var så överfull och då ser jag ett bankomat kort som det står michelle på ^^ så jag smsar henne och frågar om det var meningen att hon skulle slänga det.
så ringer jag upp henne å hon ba asså helvete vad jag är klantig ! så jag ba men har du inte letat efter det ? hon ba nej men jag har ändå inga pengar på det ;p
så det var lite kul tycker jag...
nej nu ska jag ta några digestive kex sen blir det hopp i bädden :D
ja men ni får ha det så bra så hörs vi, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0