tråååååkigt

hejsan :) sitter och lyssnar på...: vissa vet nog ;)
aja idag har det varit en rätt skön dag, har varit rätt trött men inte så viktiga lektioner.
ikväll händer nada ! fast det är några killar i min klass som börja driva om att det var "fest" hemma hos mig ikväll, men sen sista lektionen så sa dom att dom inte drev och att dom skulle komma hem till mig så nu vet jag inte om dom kommer att komma...
men nu tror jag att jag har övertygat dom om att det inte är det xd
imorgon ska jag träna vid halv två till fyra, annars ska jag inte göra nånting.
jag skulle ha sovit med sanna men det sket sig...
nej juste jag ska sova med nanny ! fast vi har inte bestämt vart fast det blir väl antagligen hos mig i guess, men det blir väl mys antar jag.
men jaa... nu sitter jonna och skriver att hon också ska komma till mig ikväll -.-' ^^
men aja vi får se hur jag gör.
ha en mysig fredag :D
(om två dagar kommer cornelia hem !!!!!!!!)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0