Äter kaka

Sitter nu och äter...en kaka...i soffan...
Det är inte så ovanligt att jag äter och det är inte så ovanligt att jag sitter i soffan...
Får nog inte in fler "punkt punkt punkt" nu ;)
Igår hade jag och Nanny det mysigt, kollade på film var inne på datan och pratade.
Idag vid elva åkte jag, mamma, Sarah och Nila till Breviksbadet.
Tycker det är skönare att ligga på en strand där man kan gå och svalka sig när man vill, än att man ska ligga och svettas hemma liksom :p
Ikväll (nu) blir det hemmakväll som vanligt :-/
Vad hade ni valt: Vara ute med kompisarna eller sitta hemma med sina föräldrar och inte göra ett piss ?
Min mamma tyckte iallafall att jag skulle vara hemma för det tycker hon är roligast eller nåt...?
Aja imorgon kommer Michelle så det blir ju kul ! :D
Så jag och mamma åker till stan och hämtar henne typ halv ett tror jag.
Vi höres ! Tjing ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0