Hejsan...

Hejhej.
Igår var jag med Jonna och Micis iallafall...
Mamma sa att hon inte menade på det sättet jag uppfattade det som :-/
Så vi var ute ett tag sen cykla vi hem till Micis, jag skulle inte ha sovit där men det blev så till slut.
Vi hade skit kul hela kvällen bara det att idag skulle vi hämta upp Michelle så jag behövde gå upp vid nio för att vi skulle åka till stan och hämta henne halv ett så vi tänkte gå runt där ett tag innan men så blev det inte riktigt, när jag kom hem vid tio så hade mamma precis vaknat :P
så vi skyndade iväg och hämta upp henne sen gick vi runt där i stan och kollade och alla hittade nåt förutom jag :(
buhuhu... :'/
men jag ska shoppa som tusan på Irland :D
Nu kvart i sju tar jag, mamma, pappa och Michelle bussen till Janine, Rikard och Liam och käkar grillat, det ska bli så mumsigt så :]
Imorgon vet jag inte vad vi ska göra, hoppas på att det är sol så vi kan åka till nån strand.
Vi ses imorgon !
Jag kör på billig sidecut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0