Irland bilder del 2

Tredje dagen åkte jag och Michelle in till Skibbereen och shoppade, jag fick med mig hem två leggins, en tröja och två ringar.
Michelle hamna bakom galler...
Hon hittade inte så mycket men det hon hittade blev hon heeelt kär i !
Sen fick hon för sig att hon skulle lifta, uppåt...?
Underbara tröjan jag hittade :D
Vi behövde klättra över en grind för att komma över kullen.
Såhär ser det ut typ överallt
Och när vi kom över kullen såg det ut såhär.
Michelle skulle hoppa över en eltråd, som för övrigt inte syns på bilden ^^
Mamma ♥
Vi åkte in till Cork och gick runt och kikade lite i Stan, så såg vi en massa människor som gick och bar på pappershundar sen titta vi på en skylt och så stog det att det var nån välgörenhetsgrej där man skulle ta en promenad med dom där hundarna... det var säkert 50 pers >.<
Glassen som alla åt, så vi var tvugna att testa den.
Samma dag åkte vi till nåt gammalt fort eller vad det var.
Inga kommentarer
Vi hängde en del i hängmattan med våran ätbara kärlek, Irländsk godis ♥

Kommentarer
Postat av: Sophie

Neeej vad avundsjuk jag är, vill också ha en sån tröja :( <3

2011-07-23 @ 00:07:03
URL: http://barasophies.blogg.se/
Postat av: Ania

Svar: hahah :P <3

2011-07-24 @ 12:43:17
URL: http://aniakandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0