Jag är hemma !

nu är jag hemma igen, känns både tråkigt att lämna familjen Andreason men skönt att komma hem igen.
Lite tråkigt för er kanske att jag inte ens bloggat på mobilen lite då och då kanske men nu när det är sommarlov och man kanske inte sitter vid en data hela dagarna så lämnar jag hellre bloggandet för en sekund...
jag ju däremot tagit en massa bildrer jag kan lägga upp, kanske inte alla nu på en gång kanske men jag ska försöka lägga upp dom jag tagit nu när jag har varit borta :)
Nu kommer det några bilder från andra dagen eller nåt.
Vi gjorde pannkakor och mina blev inte lika bra som Michelle dårå... Mina är till höger...
Midsommarafton
Jag och Magda plockade en blombukett
Klar ! Visst blev den bra ? :D
Hittade några fina blommor :)
Lägger upp fler bilder imorrn eller övermorrn, om det är okej ? :)

Kommentarer
Postat av: conne

du e sa fiiin

2011-07-08 @ 15:32:16
Postat av: Ania

tack, du också <3

2011-07-08 @ 18:13:58
URL: http://aniakandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0