Känns som söndag

Hej gott folk :)
Kom nyss hem från Sanna, igår tog jag bussen vid sex och gick och åt med Sanna på Golden.
Sen kom Cornelia lite senare, då lyssna vi lite på musik och prata sen cykla vi hem till Jossan för Sanna behövde hämta sin väska.
Efter det gick vi till statoil och köpte läsk och chips så satte vi på filmen skicka vidare, skit bra film.
Började böla på slutet xd
Så somnade vi vid fem, fast conne somna typ en halv timme före mig och Sanna.
Imorse vakna jag vid kvart över tolv och dom andra två vid tjugo i ett...
Då gick vi och åt värsta frukosten, så det blev alltså en brunch ;)
Sen har vi inte gjort så mycket, bara legat i soffan och kollat på tv till typ fem.
Så tog jag och Conne bussen tio i sex.
Snart kommer mamma och Alex hem så ikväll blir jag hemma.
Har sovit med Cornelia och Sanna typ sex nätter i rad ^^
Imorrn ska jag inte göra nåt speciellt, hoppas på att vädret blir som det var förra veckan :/
Kul start på sommarlovet liksom ?!
Aja ni får ha det så bra, puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0