Sitter i sängen :)

Tja, idag åkte vi ju till naturhistoriska på morgonen.
När vi kom fram kollade vi på en film om rymden typ, den va skit cool.
Skit läskig känsla, för de var ju på cosmonova :)
Sen efter det fick vi några papper med frågor som vi skulle svara på och fick lite sällskap av några killar från Skåne >.<
Så åkte vi hem vid typ ett tror jag, då gick jag och Cornelia hem till henne och plugga inför musikprovet vi har imorrn... Enda gången jag pluggat *gulp* Aja jag tror ändå att jag kan det mesta, får jag hoppas på iallafall ;)
Sen vid fem gick jag hem, hahah de rimma xd
Sen åkte jag och pappa och handlade lite för vi hade ju avslutning med cheerleadingen med korv och fika å sånt, och så fick vi lära ut ett program till föräldrarna och jag höll i dansen :P
De va skit kul xd
Sen åkte vi hem vid nio, jag diplom å allt :D
(Bild som vanligt tagen av: Emmelie )
Imorrn är det vanlig skoldag men vi har en till vårshow som dansgruppen ska vara med och dansa på, sen efter det åker jag till ICON i centrum och gör gelé naglar (tror jag) har inte riktigt bestämmt hur jag ska göra dom men nästan.
Kom gärna med förslag !
När jag har gjort klart naglarna har jag och Sanna lite planer på att träffas så jag går nog hem till henne eller nåt.
Det var bestämt att jag Conne och Jonna skulle sova imorrn men det blir nog bara jag och Cornelia.
Vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Kul att du länka :D <3

2011-06-09 @ 23:24:40
URL: http://eaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0