sitter i soffan som vanligt

sitter här och lyssnar på justin ♥
Igår åkte jag och conne hem till Sanna vid åtta sen kom Jonte vid typ nio halv tio nånting, då kolla vi på tv och köpte godis.
Sen cykla han hem typ halv tolv så kolla vi på lite filmer och kom i säng vid åtta...
Fattar egentligen inte vad vi gör, men vi börja titta på filmerna vid fyra satt efter det gick tiden väldigt snabbt.
Imorse väckte Sannas mamma oss vid elva så vi sov väl tre timmar, konstigt nog är jag inte speciellt trött ?
Sen gick vi upp typ ett och åt frukost.
Jag och Conne fick skjuts hem av hennes föräldrar men jag kommer inte ihåg när, vid tre kanske.
Nu har jag bara suttit och chillat liksom :D
Ska äta om ett tag.
Vi ses puss puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0