Ska snart äta

Hejsan nu var det tre dagar sen (tror jag ?) som jag bloggade.
Igår åkte jag, Emilia, Cornelia och deras faster Ibbe till grönalund.
Vi kom in på grönan vid ett tror jag och åkte hem vid sex, då åkte jag hem till Sanna där jag sov med henne och Elias.
Vi gjorde väl inget speciellt, kolla på film och sådär.
Imorse (eller imorse ?) vid tolv så hade jag ställt alarm för att jag skulle ta bussen tio i ett och det var tur att jag gjorde det för annars hade jag inte vaknat men jag behövde inte ta bussen utan fem minuter senare ringar Sarah och säger att hon är i centrum så jag åkte med henne hem.
När vi kom hem var mormor och sten här för mamma fyller år idag så vi firade henne med smörgåstårta och så.
Dom åkte hem vid halv sex så nu håller min snälla syster Janine på och gör mat åt mig :]
Sen när jag har ätit ska jag nog hem till Conne och sova där men jag måste höra mer med conne för vi har inte pratat så mycket om det.
Kan lägga in bilder snart från grönan och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0