söndag

hej människor :)
Sitter nu i soffan och väntar på att badrummet ska bli ledigt så jag kan sätta på mig lite smink, i förr går (fredags) sov jag hos sanna med conne, innan conne kom gjorde jag och Sanna en tårta till hennes pappa för han fyllde år
Fin tårta va ?! :D
Igår vid halv två åkte jag Sanna och Conne till täby för att jag behövde köpa lite saker.
Jag fick iallfall med mig två bh:ar några ringar och puder.
Jag och Conne när Sanna skulle testa en miljon kläder



Sen efter det vid sju tiden åkte vi till solberga där vi träffade Hedda, Ella och Jonte.
Idag tror jag att jag ska vara med Cornelia och Lisa.
Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi är säkert här i skärgårdstad.
Imorgon sover jag hos Conne så vi kan fixa oss tillsammans till skolavslutningen på tisdag, förlåt att jag har blivit så dålig på att blogga den senaste tiden men jag försöker och det har ju varit så fint väder hela veckan och jag har haft fullt upp med skolan och varit med kompisar och så men jag bloggar ju såklart när jag har tid, lust och har nåt att blogga om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0