Tillbaka :D

Så nu är jag hemma igen, såg precis att det var fem dagar sen jag bloggade.
Tänkte berätta lite om vad som hände igår, vi sov fyra och fyra på varje rum.
Gick upp vid halv sex och började locka håret på alla, Olivia lockade mitt och sen satte vi på oss dräkterna och fixade frisyrerna sen gick vi och käka frukost och fick skynda oss till bussen som gick halv åtta tror jag.
När vi kom fram till hallen var vi nästan första laget för sailors hade förträning (visar upp sitt program för domarna) bara det att vi i pirates hade förträning sist av alla lag så vi fick sitta och slappa i två timmar...
Det gjorde inte så mycket eftersom att man inte riktigt hade vaknat än :P
Sen var det invigning vid ett och vi tävlade tio över fyra typ och vi taggade till rejält innan och programmet gick bra, alla bygg stog alla danser satt, uppställningarna var snygga och vi var tajmade.
Allt var bra helt enkelt men inte tillräckligt, dom andra lagen var ännu bättre och skarpare.
Men alla gjorde sitt bästa och vi var nöjda, det var huvudsaken.
Placeringen var ju inte så bra men vi var nöjda med prestationen även fast vi kom sjua av nio lag.
När vi kom hem hade vi en kvart på oss för sen skulle vi till ett annat hotell och äta buffé typ, sen gick vi tillbaka och duschade å så sen gick vi till ett hotellrum och pratade.
Sen fick man göra för det mesta vad man ville men skulle vara på hotellrummen vid elva.
Imorse skulle vi mötas i foajén (eller vad det heter xd) vid kvart i nio så satt jag längst bak igen med Jennifer för Kajsa åkte hem med sina föräldrar.
Så kollade vi på film och sov å prata.
Imorgon ska vi träffas fyra och prata inför framtiden...
Orkar inte lägga upp några bilder nu, jag har inte så många men några från bussresan iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0