då var den här dagen slut

nu är jag hemma igen och väntar  på maten, ska käka köttfärs och couscous.
så jääääkla gott !
så nu är dagen typ slut, man väntar på maten, äter, kollar på big brother, går och lägger sig.
när jag tänker efter är det inte så negativt med att ha lite rutiner, fast ibland kan just mina rutiner bli liiite väldigt för mycket...
typ: vaknar, går till skolan, går hem, går ut med hunden, kommer hem och skriver i bloggen att jag ska plugga, glömmer att plugga och läser bloggar i stället, träning/bara sitter hemma, kommer hem, duschar, kollar på något program, går och lägger sig, och sen är det morgon igen.
ibland blir mitt liv såhär tråkigt, jag kunde ha  skrivit ännu mer i detalj men det kändes lite för mycket xd
nu ska jag äta iaf och sen kanske ni kan räkna ut vad jag ska göra ;)
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0