hos Conne connetsho

sitter och väntar på att Cornelia ska äta klart, hon va så jävla skön idag på träslöjden: vi stog och skratta åt våran träslöjdslärare för att han gjorde nåt (som jag inte kommer ihåg) så blev han sur på oss och sa att vi skulle sluta om vi ville ha bra betyg ?! lite konstigt men iaf så fråga jag om det var bättre om man fjäskade då sa han att det inte hjälpte.
så viskade conne till mig ba, jag ska fjäska för han och ge honom en rakhyvel xd
asså han har skit mycke skägg ^^
så hade han precis sagt till oss att inte skratta och som att de blev bättre när hon sa dedär ! >.< herregud va svårt det var att inte skratta ! herregud va kul det var alltså... !
jag just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0