igår:

förlåt att jag aldrig blogga igår, glömde helt bort.
men iaf så åkte jag och conne till centrum fast hon åkte till Robert och jag mötte sanna så köpte vi mat å jordgubbar och så, så när vi kom hem skulle vi göra middag till cornelia och vi hade inte så mycket pengar satt vi gjorde typ som en sallad med couscous, köttfärs, gurka, paprika, riven ost och fetaost.
och det blev faktist gott :) vi körde på en nyttig tårta liksom ;)
conne blev glad också, det måste varit för att vi hade pyntat så himla fint.
sen satt vi och snacka lite och lekte med ballongerna...
sen gick vi donken och tog lite efterätt, glass och paj.
sen va sannas papa snäll och skjutsade hem oss, det blev en lyckad dag.
jag har tyvärr inga bilder för sanna tog dom med sin kamera och hon har inte lagt ut dom som hon sa att hon skulle göra !!
men jag har några heta bilder från när vi lekte med ballonger å så-
Så söta !!!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

och vad är ditt problem?

2011-03-30 @ 18:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0