weehooo !

hejsan, nu ska jag gå ut med albin sen åker jag till täby med jonna och kollar på never say never (fölåt sanna hade glömt att jag skulle se den med dig, men jag kan nog se den igen)
tar bussen som går 12 över :D
kom på det idag på sista lektionen lite hastigt sådär, älskar när man bara gör saker helt plötsligt.
för folk planerar ju hela tiden och lägger upp en bild och visar vad dom ska göra hela veckan men jag kan inte göra det för dels så ändras det alltid och dels så gillar jag inte att ha inplanerade saker, eller om man typ ska resa nånstans eller så så är det ju kul men inte typ bara: Måndag, vara med den, tisdag, göra det å sådär.
tycker det är roligare att bara helt plötsligt komma på nåt och åka nånstans ;)
vi ses sen
Fattar ni ?! ;)


puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0