Bilderna jag lovade er

Justin var ju med på CSI idag, han va värsta bad boyen ;) uuh me like ^^
men sen dog han på slutet ändå, så kom jag på mig själv när jag ba undra om han kommer vara med i fler avsnitt >.<
sen tittade jag på bb också, Martin ramlade ner för en stege stackaren...
nu ska jag sova för man vill ju fylla år så snabbt som möjligt vettu !
hoppas jag blir nöjd imorgon, Sarah sa att jag verkligen skulle bli det.
Det kommer inte bli kul imorgon när dom kommer å sjunger och fotar för det ser ut som helvete härinne.
Mamma ville egentligen att jag skulle ha städat här idag men jag hann inte.
nu får det se ut såhär iallafall !
nej nu ska jag bara kika in på facebook en sista gång och kanske twitter,
puss & kram ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0