Förlåt...

Förlåt för att jag inte har uppdaterat idag, glömde helt bort gloggen faktist.
Imorse vakna nila vid typ sju bla bla bla ja orkar inte berätta allt men jag var på träning och testade nya dräkterna i typ två timmar sen träna vi i två timmar och det känns rätt bra nu, byggen gick bättre och vi taggade till lite :)
Imorgon är det uppvisning/genrep inför RM, tror jag har glömt att säga de ?
Men ni kan gärna komma och titta i ishallen klockan halv tolv till halv två och inträdet kostar 30 kronor tror jag.
Efter träningen hämta sanna mig på cykeln så duschade vi och sådär hemma hos henne, sen åkte vi in till Kista vid fyra tror jag.
Jag köpte en klänning, två linnen, en t-shirt och en lång ärmad.
är riktigt nöjd faktist.
Idag lyckades jag få bort läknings örhängen också, har inte vetat hur man ska få bort den så sanna fick hjälpa mig.
Jag vet att det inte såg så bra ut med guldigt örhänge där uppe och silvrigt där nere men jag orkade inte bry mig :p
Imorogn ska jag upp vid nio och jag är svin trött så det här blir sista och enda inlägget för idag tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0